http://mototun.pl/forum/
Postanowiłem napisać temat jak wytunigować czterosuwa:
1.Zacznijmy od ważniejszej częśći czyli od Cylindra, najlepiej kupić zestaw Cylinder z głowicą będziemy mieli pewność że komplet będzie składał z pojemnośći 90cm3
Polecam Cylinder kupić markowy a nie jakąś podróbkę.
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph … c2acf101b6
Cylinder kosztuje 799,99zł ale też są tańsze zestawy wybór należy do was.
2.Następnie może kupić sportowy wałek rozrządu koszt 341,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
3.Następny etap wał korbowy nie ktorzy użytkownicy co mają pojemność 80cm3 nie wymieniają wału i zaś na trasie wysiadają wały oryginalne, to jest bardzo częstsza przyczynna Koszt 516,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
4.Zaś wymianiamy wariator marki Polini rolki są lekie i ciężkie wybór na należy do was Koszt 204,99zł Przypominam rolki Lekkie- na przyspieszenie Ciężkie- na V-max
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph … c2acf101b6
5.Następnie wymieniamy sportowe Sprzęgło marki Stage6 Koszt 313,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
Do sportowego sprzęgła zalecam dokupić sportowy Dzwon sprzęgła dlaczego żeby nam sie sportowe sprzęgło nie spaliło Koszt 165,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
6.Nstepnie kupujemy sportowy Korektor Momentu Obrotowego czyli będzie lepszy moment obrotowy Koszt 213,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
7.Nastepnie radze kupić sportową tarcze wariatora czyli chłodzenie Koszt 128,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
8.Nastepny etap do pasek napędowy, pasek musi być wymieniony np:na kevlar stary oryginalny pasek nie wytrzymał by nam nawet 50km Koszt 122,00zl
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
9.Następnie może kupić sportowy tłumik to zależy od was czy warto Koszt 560,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
10.Następny etap to kupujemy sportowa cewkę zapłonową lepiej jak by tobyła sportowa oryginalna mogła by nie wytrzymać Koszt 106,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
11.Następnie kupujemy bardzo ważna część świece zapłonową najlepsza była bu Irydowa Koszt 64,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
12.Następnie wymianiamy moduł zapłonowy na odblokowany Koszt 212,00zł
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut … 5e7ac4f305
Jeszcze bym zapomniał o gaźniku najlepiej wymienić w gaźniku większą dysze.
Bo takich przeróbkach skuter musi być dobrze dotarty do 700km
Po dotarciu wymienić olej silnikowy.
Po takim tuningu skuter bedzię miał duże spalanie ale nic zadarmo nie jest.
Mysle że pomogłem By Przemo
Pozdrawiam.
OD KALWAS: OCZYWISCIE POCHWALA DOBRY TEMAT , Wszystko zrozumiale i przejzyste Jednak 4T tez potrafi ;P oby tak dalej
Offline
heeh temat dobry ale w 4t Wydech nic nieda tylko opt ,moj kolega ma tego zawijanego Technigas i chu**a mu dalo
ale slyszalem ze ten LeoVINCI do 4t cos daje ;p moze warto spróbowac ;p ,sam mialem kiedys 4t i wsadziaelm do niego wariator moge w 100% polecic dalo duzo na przesypieszce ;p
Offline
Teraz ja:)
Po 1 jak dociera się 4t to po pierwszych 30-50 km wymienia się olej, ponieważ to przez te pierwsze 30-50 km pierścienie najbardziej się "zużywają" (czyt. układają sie:) ), a jak wiadomo przy docierce cały ten syf trafia oleju i tak w kolko.... koszt nie wielki do 30-40 zł /1l, a będziemy wiedzieli ze nasz silnik pracował na czystym oleju To co napisałem tyczy się tylko 4T !!
Po 2 moim zdaniem, najlepszym wyborem tłumika to silników 4t będą wszelkiego rodzaju wydechy "przelotowe" jak się nie mylę Leo Vince ma w swojej ofercie taki wydech...
Pozdro
Offline
W 4T wydech ma też bardzo duże znaczenie ale tak naprawde najlepszy będzie jak najbardziej "wolny/przelotowy" bez blokad i odpowiedniej takiej samej średnicy od cylindra po koniec. Żadne wynalazki tutaj nie pomogą a mogą pogorszyć jak np zawinięty itp;P Ważna jest też długość która odpowiednio trzeba dobrać układ wydechowy nie może byc ani za bardzo wydłuzony ani skrócony;)
Offline